سوالی دارید ؟

” ویژگی‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 سامسونگ”

5 قابلیت جذاب هوش مصنوعی در خانواده گلکسی S24

Circle to Search

“گلکسی S24 با ویژگی جذاب Circle to Search، یکی از جنبه‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ است که با نگه‌داشتن دکمه مجازی هوم فعال می‌شود. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که دور هر محتوایی دایره بکشد یا آن را هایلایت کند و سپس نتایج جستجوی مرتبط با آن محتوا را با استفاده از گوگل مشاهده کند.”

Generative Edit

“هوش مصنوعی با قابلیت Generative Edit یک ویژگی جذاب دیگر است که از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر استفاده می‌کند. هنگامی که در اپلیکیشن Gallery حضور دارید، با فشار دادن دکمه AI، دسترسی به این قابلیت جذاب فراهم می‌شود و امکان استفاده از دو ابزار جذاب آن فراهم می‌شود.”

“در Generative Edit، قابلیت اول به شما این امکان را می‌دهد که پس‌زمینه‌های خالی تصاویر را پر کنید. قابلیت دوم هم این امکان را به شما می‌دهد که عناصر تصویر را انتخاب و جابه‌جا کنید یا اندازه آن‌ها را تغییر دهید. هوش مصنوعی در اینجا نیز به شما کمک می‌کند تا جاهای خالی تصاویر را تکمیل کنید، و این عملکرد در فضای ابری انجام می‌شود که نیازمند اتصال به اینترنت است.”

Instant Slow-Mo

“یک ویژگی جذاب دیگر در Galaxy AI با عنوان Instant Slow-Mo معرفی شده است. هنگامی که در اپلیکیشن Gallery یک ویدیو را پخش می‌کنید، با نگه‌داشتن انگشت خود روی صفحه، می‌توانید ویدیو را به حالت اسلوموشن یا «صحنه آهسته» دربیاورید. این ویژگی در واقع ویدیو را ویرایش نمی‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌هایی از آن را به‌صورت آهسته و با نرخ فریم بالاتر مشاهده کنید.”
 

Transcript Assist و Note Assist

“Transcript Assist و Note Assist دو ویژگی مجزا بر پایه فناوری هوش مصنوعی گلکسی هستند که کاربردهای مشابهی به یکدیگر دارند. Note Assist به کاربر این امکان را می‌دهد که خلاصه متون طولانی را در اپلیکیشن Samsung Notes دریافت کند. همچنین، ابزار مشابهی برای مرورگر Samsung Internet طراحی شده است که خلاصه مقالات اینترنتی را به کاربر ارائه می‌دهد.”

“از سوی دیگر، Transcript Assist از ترکیب هوش مصنوعی و فناوری تبدیل گفتار به متن برای تولید رونوشت، خلاصه‌سازی، و حتی ترجمه فایل‌های صوتی در اپلیکیشن‌هایی مانند Voice Recorder استفاده می‌کند.”

گلکسی S24 بی شک یک رقیب جدی برای پیکسل گوگل و آیفون 15 خواهد و باید دید با این قابلیت ها در عمل تا چه حد کاربران را راضی نگه می دارد.

 

Live Translate

“در انتها، به قابلیت Live Translate اشاره داریم که برای تماس‌های تلفنی کاربرد دارد. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که با هر کسی به هر زبانی صحبت کنید و حرف‌ها را به‌شکل دوطرفه ترجمه کنید. این ترجمه هم به‌صورت کلامی و هم متنی انجام می‌شود. یک نکته جالب در اینجا این است که می‌توانید برای هر مخاطب یک زبان خاص را به‌عنوان زبان پیش‌فرض برای ترجمه تعیین کنید.”

تهیه و تنظیم: سنه موبایل

 

پست قبلی

10 گوشی پرطرفدار هفته

پست بعدی

بررسی گوشی A55 سامسونگ؛ قیمت و مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید