سوالی دارید ؟

موتورولا Edge 50 Ultra قبل از معرفی بنچمارک گیک بنچ شد!

موتورولا مدل اج ۵۰ پرو را معرفی کرد، اما این تنها عضو خانواده اج ۵۰ برای مدت زمان طولانی نخواهد ماند. ما قبلاً نشریاتی از هر دو مدل اج ۵۰ الترا و اج ۵۰ فیوژن را دیده‌ایم، و موتورولا رویدادی را برای ۱۶ آوریل اعلام کرده که در آن قول داده است خانواده اج را رونمایی کند. بنابراین احتمالاً ۱۶ آوریل زمانی است که اج ۵۰ الترا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اکنون که به این تاریخ نزدیک شده‌ایم، کسی که در اختیار یک نمونه آزمایشی از اج ۵۰ الترا قرار دارد، تصمیم به اجرای تست ژیک‌بنچ ۶ گرفته است، و همانطور که معمول است، این به این معناست که گوشی اعلام نشده اکنون در پایگاه داده آنلاین این بنچمارک حضور دارد. به هر حال، امتیاز یک هسته‌ای آن ۱۹۴۷ و امتیاز چند هسته‌ای آن ۵۱۴۹ بوده است.

مشخصات گوشی موتورولا مدل اج ۵۰

اموتورولا مدل اج ۵۰ که تست بنچمارک را اجرا کرد، توسط چیپست Snapdragon 8s Gen 3 جدیداً معرفی شده از Qualcomm بهره برده بود که با ۱۲ گیگابایت حافظه RAM همراه بود. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا شد، همانطور که مدل تولیدی نیز باید از روز اول با آن ارائه شود.

براساس یک نشریه قبلی، انتظار می‌رود که اج ۵۰ الترا دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، یک لنز فوق‌گسترده و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکی ۳ برابر باشد.

موتورولا در یک رویداد بزرگ در دهلی نو، هند، موتورولا مدل اج ۵۰ را در رنگ‌های Black Beauty، Luxe Lavender و Moonlight Pearl رونمایی کرد. ما باید مدتی را با نسخه رنگی اسطوخودوس بگذرانیم و در اینجا اولین برداشت های ما از این تلفن است.

Motorola Edge 50 Pro در یک بسته خرده فروشی بدون پلاستیک و سازگار با محیط زیست ساخته شده است که 80٪ از مواد بازیافتی ساخته شده است. این شامل یک کابل شارژ، یک ابزار اجکتور سیم کارت، یک قاب محافظ «سازگار با آب و هوا» منطبق با رنگ گوشی هوشمند و یک آداپتور برق است.

موتورولا همچنین چیزی را که “موتو عطر” می نامد به جعبهموتورولا مدل اج ۵۰ برای “تجربه حسی منحصر به فرد” و “اتصال حسی” اضافه می کند. رایحه کاملاً دلنشین و چشمگیر است که به تجربه جعبه گشایی می افزاید. Edge 50 Pro همان رایحه را پخش می کند، اما بدیهی است که انتظار داریم تا چند روز دیگر از بین برود.

خود گوشی هوشمند حول یک صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی 144 هرتز 10 بیتی POLED با رزولوشن 1220p ساخته شده است. این یک نمایشگر رنگی واقعی تایید شده از پنتون با حداکثر روشنایی 2000 نیت و پشتیبانی از HDR10+ است. ظاهراً اعتبار سنجی تضمین می کند که انواع پوست انسان را به درستی نشان می دهد. تن.”

ترجمه و تنظیم: سنه موبایل

پست قبلی

سامسونگ گلکسی M55 معرفی شد!

پست بعدی

10 گوشی پرطرفدار هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید